Känsloladdad...

Jag har så mycket känslor på samma gång just nu...
Jag pendlar från att vara dödskär till totalt deprimerad.
Från speedad till dödstrött... Vad händer med mig? Vad händer med min kropp?
Jag har en riktigt kass dag idag och jag vet inte hur jag ska ta mig till för att förmedla det till någon annan.
Jag har tagit min lugnande spruta redan idag, men jag önskar så innerligt att jag fortfarande kunde ta två istället för bara en.

Jag har pratat med Lana hela dagen, vilket har varit skönt... Hon är verkligen min klippa i stormen just nu. Hade jag inte pratat med henne så hade jag säkert haft ännu mer tid att tänka och känna efter...
Jag blir bara knäpp, för jag vet inte vart jag ska ta vägen med allting. Allt verkade ju bli så bra, tills idag...
Jaja, det är väll bara att härda ut. Man kan inte göra annat.
Önska mig lycka till.
/ Lovestruck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0