Skit. Bokstavligen.

Klockan är nu halv 4 och jag har ännu inte kunnat sova en blund. Hela natten har varit hemsökt av illamående och diarréer. Nu är det normalt i magen iallafall. Men min puls ligger fortfarande på 120+. Det varierar mellan 120-147.
Jag är kopplad till en konstant EKG som läser av min puls och sånt. Den tjuter när pulsen blir för hög.. Vilket hänt ett par gånger nu...

Just nu ligger jag i sängen och glor på tv. Vilket jag bara har gjort sen jag kom hit, om man bortser från alla dom gånger jag varit tvungen att gå på toaletten. Det värsta? Det är att dom använder en jävla toastol som är som en stor potta... Där måste jag göra alla mina behov, även nummer 2. Jag skäms varenda gång efteråt och speciellt när diarréerna var som värst.
Ligger och väntar på att en ambulans ska komma hit och hämta mig.. Sen åker jag vidare till Uppsala, till avdelningen igen.

Så hur mår jag? Svar; skit.

Den värsta känslan som finns, är besvikelsen för att man inte försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0