Jag vet. Jag är inte dum.

Jag vet att den enda som jag hjälpa mig, är jag själv. Jag vet det så väl, men jag tänker inte. Jag har gett upp, jag är leds. Jag ser ingen framtid, kan knappt se framåt en timme från nu. Jag kommer inte upp ur det här jävla hålet. Alla läkare får göra alla beslut åt mig, för att jag inte kan vara engagerad. Jag är trött på att gråta, jag är så trött på att krypa fram... Jag har kämpat så jävla länge och tänker inte göra det mer. För som jag sa, jag har gett upp. Jag har mått dåligt så jävla länge, så jag orkar inte mer.

Det är inte jobbigt att höra sanningen; "bara du kan hjälpa dig själv, det är du som måste kämpa", för att jag vet redan om det. Jag är inte dum i huvudet.

Och till er som tycker att det är så jävla jobbigt att läsa om hur jag mår, FUCKING SLUTA LÄSA DÅ! Så simpelt är det! Kom inte till mig och klaga för att du läst sen, sluta bara läsa så slipper du tycka att det är så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: anonym

Du kan visst! Du kommer upp igen!
Fortsätt simma, jag känner dig inte men jag hejar på dig

2014-11-26 @ 20:51:47
Postat av: Åsa Björkén

Älskade extra-dotra mi!
Älskar dig, villkorslöst o oavsett...
Du finns där alltid, o jag kommer ALLTID finnas där för dig...

Kramar i massor, hjärtat!!!

<3 <3 <3

2014-11-26 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0