Förlåt...

Det känns som att oavsett vad jag gör, så lyckas jag göra alla besvikna.
Vad finns det för mening med att leva, om jag ändå bara är ett jävla misstag?
Jag är så fruktansvärt arg på mig själv för att jag inte har någon självkontroll kvar. Jag agerar på varenda impuls som dyker upp i mig.

Det enda jag vill, är att VILJA leva. Men det gör jag inte. Jag orkar inte. Jag har gett upp.
Förlåt mamma, förlåt pappa, för att jag inte kan vara den dottern ni önskar att jag ska vara.. Förlåt mina vänner, för att jag inte kan vara den vän ni förväntar er att jag ska vara... Förlåt alla... Förlåt för allt.. Förlåt att jag finns...

Förlåt Lana, för att jag inte kan vara den du vill att jag ska vara... Jag älskar dig av hela mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: snonym

Ta tag i ditt liv så kommer allt att bli bra. Ett stort steg att komma ut, grattis vill jag säga! Starkt gjort, hoppas det hjälper dig att hitta dig själv. Ta en promenad, ät nyttigt och skaffa dig ett mål med livet som du kan sträva efter, det är så viktigt!

2014-11-26 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0