Det blir värre.

Efter läkarsamtalet idag så är det beslutat att jag är kvar här tills på måndag. Men vem vet, det kanske ändras. Det beror helt på hur jag mår.

Jag har kommit till en punkt då jag skär mig mer illa än någonsin tidigare. Jag har aldrig haft så djupa och breda sår förut... Hade jag varit i ett "mer friskt" tillstånd så hade jag svimmat av att se huden separera och visa innehållet och mängder av blod. Men nu bryr jag mig inte. Jag bara står där och glor utan att röra en min. Vad händer med mig?! Jag känner inte igen mig själv. Det skrämmer mig. Vem har jag blivit?
Jag har förändrats så snabbt och kraftigt att jag knappt minns hur jag var innan. Vem jag var innan. Jag vet inte längre vem jag är... Knappt vad jag är. Jag är så förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0