Så jävla svårt.

Varför ska det vara så jävla svårt att sova? Att bli trött?
Varför ska det vara så fruktansvärt svårt att få ro, utan massa tankar? Jag förstår inte...

Tagit Alimemazin 20mgx2. Insåg nu att det är en högre dos än vad jag är van vid. Men det kanske hjälper mig att somna... Det är en lugnande medicin, så lär bli lite dåsig och kanske (hoppas) att jag får bli lugn.

Trött på dessa röster i mitt huvud nu. Trött på höra dem skrika åt mig, förnedra mig och mobba mig. Hatar hur dom provocerar mig till att göra dumma saker.

Idag har jag däremot gjort bra grejer, men jag kan inte riktigt känna att jag har varit duktig. Jag kan inte ta åt mig av att jag har gjort något bra... Det är så jävla svårt allting, fastän att det inte borde vara det.

Jag äter ganska bra nu iallafall... Inte räknat kalorier på två dagar.. Men så som jag mår nu, så lär jag svälta mig en hel dag imorgon... Vi får se.. För vem vet? Imorgon kan ju bli en bra dag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0